Madrid dag 3

Nu kommer det superdupermånga bilder. Så ni är beredda.


Sigrid och jag tog en promenad medan de andra köpte skor/besökte kloster




Siggan



Jag



Pose...


Pose................
(lite arrangerat, men men)



Siggan i ett egyptiskt tempel



En fontän fanns där



Jag och Freja



Trädgårdspromenix




Vi åkte linbana! kul!!



Linbanecollage 1



Linbanecollage 2



Farmor och Kalle var i lådan efter oss



Cool Freja på pommes frites-restaurang


Utsikt!






Madrids tågstation är superknäpp



Där fanns minst 500 sköldpaddor. De fick stå på varandra



Farmor med plåster från gårdagens händelse.



Mera Madrid



Jag köpte 2 affischer. Spanska inbördeskriget. 



Kväll i madrid. Det var teaterns dag eller nåt sånt, det kryllade av folk överallt. 



Freja med egengjord frisyr





Sista måltiden.



Sen var det godnatt! Tidigt dagen där på åkte vi hem. Det var allt!

Slutsats: Madrid var jättefint och över förväntan. En stad man vill bo i, eller åtminstone besöka igen. Wiiih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0