Sommaruppdatering


Hej vänner!

Idag har jag vart på jobbintervju!!! Det gick jättebra!!! Wihoo

Och idag åkte Collinder till London för att jobba med coola grejer. Vi hade en fantastisk hejdåmiddag som jag gärna hade visat bilder från om det inte vore för att jag hade glömt kameran den kvällen.

Imorgon ska jag spela BaDmInToN!1!1 (som jag har sagt att jag är jättebra på fastän jag nog inte vart bra på det sen jag var 10 eller nåt)

Och på onsdag ska jag... dunununununu.. PROVJOBBA! Jag är helt övertaggad 

Här får ni en sommarbild på mig:



PS. Det är kul med tjocka ord




Kommentarer
Postat av: Nina

Åh Elli du är ju superbäst!!!!! Hoppas det gick strålande och att vi ses nån gång snart, pussssssss



Och det är så himla bra om både du och Ylva jobbar där för då kommer det inte kännas jättehemskt om jag inte jobbar med att servera glass, för ni gör min plan b en helt ok plan!!

2011-06-21 @ 21:34:00
Postat av: Ellinor

Asså det roliga är att jag är så otroligt taggad på jobbet. Det känns verkligen som jag är på väg att få mitt drömjobb. Wwwwwwiiiiiii

2011-06-22 @ 00:15:31
URL: http://tlobok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0