Jag vet att det är en bra kväll om...

... jag jobbar länge och sent, har köpt en stor påse godis som tröst, sätter en sur godis i halsen när jag pratar med en kund i telefon och jag hostar och hostar och hostar och hostar (och hostar och hostar...) tills tårarna rinner längs kinderna och det tar aldrig slut, och kunden samtidigt viskande upprepar  "Hallå? ...Hallå? ...Är du förkyld? ..Hallå?"


Här får ni en liten uträkning av det hela så ni fattar bättre och eftersom jag ändå inte har nåt bättre för mig:









UPDATE!!!!
Arg tant ringer mig.


"118800 välkommen"

"Var har jag lagt min fjärrkontroll?" (obs! arg röst! den här "ni på 118800 kan ju allt säger ni ju-och jag är fett bitter-rösten")

"Eeeeehh aa den kanske ligger i soffan..."

paus....

"DEN VA DÄR!! TACK!!!"

ääääääääääägd!!!

Bra kväll
Bra kväll
Bra kväll
Bra kväll
Bra kväll




Kommentarer
Postat av: Nina

hihihhi. saknar inte jobbet men dig. åh

2011-08-12 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0